www.baran07

www.baran07

*عشق*عکس*خاطره*اس ام اس*
www.baran07

www.baran07

*عشق*عکس*خاطره*اس ام اس*

اس M اس

  • میدونی فرق آموزگار با روزگار چیه؟آموزگار اول درس میده بعد امتحان میگیره اما روزگار اول امتحان میگیره بعد درس میده . 
  • انرژی هسته‌ای
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    من تویی عزیزم!  

  • آخر یه روز پرینت قلبم رو می گیرم تا باورت بشه
    که با هر نفسم صد بار می گم دوستت دارم.

  • هر آنچه که زیباست عزیز نیست،
    هر آنچه عزیز است زیباست. 

  • اگه قرار باشه بین موندن در کنار تو و رفتن به بهشت یکی رو انتخاب کنم تو رو انتخاب میکنم چون بی تو بهشت برین زندان من است . 

  • دیشب چک عشقت را به بانک بردم باز هم خالی بود این بار چک را اجرا گذاشتم تا حکم جلب تو بگیرم . 

  • لحظه ها را کشتیم تا بگذرند به امید آنکه به خوشبختی برسیم, اما غافل از آنکه خوشبختی همان لحظه هایی بود که در انتظار گذراندیم.  

  • در کلاس ادبیات معلم گفت: فعل رفتن را صرف کن: رفتم ..رفتی.. رفت ساکت میشوم میخندم ولی خنده ام تلخ میشود استاد داد میزند خوب بعد ادامه بده و من میگویم: رفت... رفت... رفت رفت و دلم را شکست  . 

  • تمام دنیا فقط چشمهایت را خواستم آیا آسمان سهم زیادی از دنیاست؟  

  • هیچ وقت نذار هر رهگذری که رد میشه رو دلت یادگاری بنویسه چون بعدا پاک کردنش خیلی سخته . 

  • در رویاهای کودکانه آموختم به چیزی که به من تعلق ندارد فکر نکنم اما ناگهان او همه ی فکرم شد . 

  • اگه بوسه ها آب باشن ، من به تو دریا رو می دم...اگه در آغوش گرفتن ها مثل برگ باشه ، من به تو جنگل رو میدم...اگه دوستی یه سیاره ست ، من به تو کهکشان رو میدم...اگه عشق زندگیه ، من زندگیمو رو واسه همیشه میدم به تو:x . 

  • عشق یعنی: خواستن برای دوست زیستن برای دوست بودن برای دوست مردن برای دوست امدن و ماندن و رفتن برای دوست بی انکه باشی یا بخواهی که باشی . 

  • خورشید عشق هم نتوانست قلب یخی او را گرم کند.  

  • هر وقت احساس کردی تو قلبت غم نشسته قلبت رو دایورت کن رو قلبم . 

  • نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت، تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شدی . 

  • در صفحه شطرنج زندگی همه مهرهایم مات مهربانی تو شد ومن قلبم را به تو باختم . 

  • سوز دلم نشنیدی و از بام قلبم پر زدی
    رفتی توازکوی من و بر قلب من خنجر زدی
    من ماندم ویک کوله باراز خاطره در خاطرم
    چشم انتظار بر درگهم شاید که روزی در زدی . 

  • امشب برای گریه ام یک شانه می خواهم که نیست
    دراین خرابات جهان یک خانه می خواهم که نیست.

    در غربت چشمان تو تنهاییم اواره شد
    در وصف این نامردمان یک واژه می خواهم که نیست . 

  • نظرات 1 + ارسال نظر
    [ بدون نام ] دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:58

    سلام چه وب قشنگی داری
    بازم بهت سر می زنم
    اگه دوست داشتی تو هم بیا با ما باش جو دوستانه و قشنگیه
    www.groups.yahoo.com/group/perzis/join

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد